tisdag 2 juni 2009

NOTD: IsaDoras Poppy Red

Jag visade ju häromdagen mitt inköp av två lack- det från depend och så ett Isadora lack. Det som jag visar bild på nu var inte med utan det köpte jag vid ett senare tillfälle. Orsaken till att jag visar det först är för att det är så otroligt vackert! Jag gillade det så mycket att jag hade det på mig tills jag kunde se att tipparna blev lite skavda. Sen funderade jag skarpt på att lacka om det med samma lack- så mycket tyckte jag om det. Och det säger ganska så mycket!
Färgen är ljust röd med fuchsia skimmer, möjligen lite blått skimmer också. Eftersom lacket ändå är ljust så blir det sommarfräscht. Jag bara älskar det. Och IsaDoras lack är så enkla att måla naglarna med- en ren dröm faktiskt.
På bilden har jag två lager vilket blir helt opakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.