lördag 8 augusti 2009

Korres Korres!

I veckan fick jag ett trevligt paket från Korres Scandinavia, fullt med en massa trevliga små provförpackningar. Total var det 12 st! Ganska generöst måste jag säga. Det var bland annat en ansiktsmask, ett hårbalsam, några ansiktskrämer, några rengöringar samt en tub (ett lyxprov) av deras yogurt kroppsmör och jag kan redan nu säga att jag älskar den! Den luktar visserligen kokos på mig men det är så otroligt krämig och härlig att smörja in sig med. Det andra lyxprovet jag fick var en liten flaska med deras lemon and basil showergel. Den doftade friskt och härligt och inte lika stickigt och fränt som citron ibland gör.

Edit! Nu är bilden häääär!

9 kommentarer:

  1. åh! Jag vill se! :D

    Prover är det roligaste som finns!

    SvaraRadera
  2. Nice! Det är så himla bra med provförpackningar, man upptäcker alltid nya favoriter. Synd att många butiker är så snåla med sina prover...

    SvaraRadera
  3. Kisse- Now its up! ;-) Prover är skitkul- jag hade som en liten julafton.

    Sublim- Visst är det! Företagen borde inse att ge prover är det bästa sättet att locka kunder. Eleven har iallafall kommit på det.

    SvaraRadera
  4. Var tog mina prover vägen då? Beställde före sommaren nån gång... snyft!

    SvaraRadera
  5. Ninni- Skicka ett mail till deras kundtjänst- det fick jag göra. Då fick jag proverna direkt! :-)

    SvaraRadera
  6. Linda- Jaaa! Det är jätteskoj :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.