torsdag 17 september 2009

Hit eller total miss?

Idag fick Eleven in en nyhet som jag blev lite nyfiken på. Inte för att jag tror att det är en revolutionerande produkt utan för att, tja, för att det är så dumt att det blir intressant. Kom ni ihåg det "torra" nagellacket från Incoco, som var ungefär som klistermärken till naglarna+ Nåja, det här är i samma stil nämligen "klistra-på-ögonskugga", Eye Majic Instant Eyeshadow. Perfekt för en sån som mig som inte än har lyckats med det där att få till ögonskuggan snyggt. Men i ärlighetens namn så har jag svårt att tro att det kan bli snyggt. Men jag kommer nog att köpa och prova- de kostar 110:- och paketet innehåller 5 par. Hiskeligt dyr ögonskugga egentligen men men. Läs mer om det här.

7 kommentarer:

  1. Läste också om de där, verkar så himla bökigt tycker jag? Kan det verkligen bli bra?

    SvaraRadera
  2. Hi Veronica!
    You have won the competition on my blog, I have emailed you @

    darth_veronica@yahoo.com

    I hope this is the correct address!

    x Belowen

    SvaraRadera
  3. marybeth- Ja, jag tyckte inte om klisterlapps nagellacket så jag är skeptisk till dessa också. men jag ska köpa, prova och sen återkomma med omdömet :-)

    Belowen- Yay! I got your email and Ive sent you my adress. Thank you so much!

    SvaraRadera
  4. Haha, det där har jag också sett - det verkar helfuffens.

    SvaraRadera
  5. Sublim- Ja, visst är det :-) Undrar när det kommer läppstift eller blush på ark- eller varför inte foundation? Det vore lite spännande *ironi*

    SvaraRadera
  6. Skall bli spännande att se vad du tycker och hur det blir.. :)

    Jag köpte de där tejpnagellacket men har inte kommit mig för att testa ännu, verkar så krångligt fast dom körde med i sin kampanj att det är så mycket enklare än vanligt nagellack..

    SvaraRadera
  7. marybeth- jag tyckte nagellacksklistermärkena var otroligt krångliga- det blev veck och de passade inte mina naglar så bra. Det lossnade dessutom snabbt. Bättre med vanligt hederligt nagellack

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.