torsdag 22 april 2010

Du har väl inte glömt.....

..... att det är Nubar nästa månad hos Nailmail? Själv klurar jag på vilka lack som jag ska välja givetvis och jag har skannat Nailshops sidor sedan googlat namnen för att få bättre swatchar på lacken. Är inte internet (samt beauty-bloggar) fantastiskt? Än så länge så velar jag mellan dessa (kan bara välja två av dem eftersom jag även måste skaffa ett nytt topplack):


Märks det vilken typ av färger jag för tillfället är mest såld på? Gem är den som sticker ut men jag har sett så himla många fina bilder på den. Vanligtvis gillar jag inte holografiska men just denna är speciell. Åh, dessa i-lands val!

8 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut du ska skaffa Gem. Den är inte så holografisk, mest hologlitter, alltså inte regnbågseffekten på nageln, så den är inte ett treaditionellt holografiskt lack. Påminner mer om de moderna DS-lacken från OPI som ju inte heller är vanliga holografiska.
    Vill du ha diskretare, mindre glittrigt lack med silverskimmer och lätt holografiskeffekt så är Spark otroligt fin. Tycker den har blivit lite bortglömd.

    SvaraRadera
  2. Håller med, vilket svårt val!:) Vackra du har nu att välja mellan:)

    SvaraRadera
  3. Just det, du har en utmärkelse i min blogg:)

    SvaraRadera
  4. Åh, så fina.. har nog flest Nubar hemma av alla lacken dessutom..:) Förutom H&M..:)

    SvaraRadera
  5. Sminkan- Det blir nog den och någon av de 'neutralare'- just din notd med Gem var en av dem som gjorde att jag föll för den. Spark ser också fin ut faktiskt. Åååh, jag vill ha alla lack ;-)

    Badis- Taaaack- du är för rar som sagt. :-)

    Monica- Inte jag iallafall ;-) Lack är hur roligt som helst och kul att du hittade hit! Din blogg var ny för mig :-)

    Basteth- Jag har väldigt få Nubar av någon anledning- konstigt för de har faktiskt en av de bästa formulan jag stött på iallafall :-)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du ska satsa på gem och ett av de andra i alla fall.:-) Kör på, man ångrar mest köp man itne gör.:-)

    SvaraRadera
  7. Basteth- Japp, Gem står på listan och förmodligen blir det Mystical romance också. Och jag håller med- man ångrar definitivt de köp man inte gör. ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.