söndag 25 april 2010

NOTD Revlon Natural Wonders Coral Orange

Det här minilacket fick jag skickat till mig från rara Susanne på E-beautyshop. Det var mitt första lack från Revlon Natural wonders och jag måste säga att jag imponerad. Det gled på fantastiskt och var mycket täckande. På bilden har jag bara två lager. Det blev inte alls strimmigt eller ojämnt som cremelack gärna blir innan man får på 'rätt' antal lager. Färgen ska vara korall men jag skulle vilja säga att den lutar med mot en tegelfärg tack vare det orangea inslaget. Som alla korallfärger så var den rätt så svår att få till rätt på bild men jag tror jag faktiskt lyckades med denna. Annars så har jag faktiskt misslyckats med alla korallack jag har (hela 3 stycken!!).

Det enda jag kan klaga på är torktiden men det går ju att hjälpa på traven om man använder sig av snabbtorkande droppar eller ett snabbtorkande topplack. Det är också rätt så dyrt- 169:- och du kan köpa det här.

Att jag fått lacket skickat till mig i syfte att testa det påverkar inte mitt totala intryck av produkten.

3 kommentarer:

  1. ...men en rusktigt snyg färg, då! Galen i lite korallia färger för tillfället.:)

    SvaraRadera
  2. Ja det kändes verkligen som ett överpris, varför??

    SvaraRadera
  3. Det var ett fint lack, vårig färg :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.