tisdag 29 juni 2010

NOTD: Nubar Prisms 'Gem'

Förbered er på bildspam! Jag fick nämligen så många bra bilder av detta lack så jag kunde inte bestämma mig vilket jag skulle använda mig av. Så njut av skönheten:






Det här lacket kommer som sagt ut Nubars Prisms kollektion som kom ut tidigare i vår. Den bestod av holografiska lack i olika färger. Själv är jag inte ett stor fan av holografiska lack. Främst av den anledningen att jag blir distraherad av att gå omkring med discokulor på varje fingertipp. Men just Gem kunde jag inte motstå. Det är lila/brun/grått med ganska stora holo-glitter. Det ser ut som om det skulle få en "skrovlig" yta men märkligt nog får den inte det. Tre lager har jag på bilden och som vanligt så är Nubars lack superba i kvalitén. Finns hos Nailshop för 124:- (sen tillkommer frakt förstås). Själv köpte jag mitt via Nailmails utskick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.