lördag 24 juli 2010

Besökare

Sublim gjorde ett roligt inlägg igår om vad hennes besökare har sökt efter när de hamnade hos henne. Så jag tänkte att jag skulle kolla vad folk sökte för att lyckas hamna hos mig. I topp var dessa (i den ordningen):
la girl flare flushed swatches- har faktiskt inte ett enda lack från L.A. Girls Flare serien. Däremot så finns Flushed med på min önskelista (därav att du hamnade här). Sminkan kanske har swatches däremot men jag kan inte. Men hon gillar L.A. Girls Rockstar lacken lika mycket som jag gör!
värmeslag- Vem fick inte det i veckorna som varit. Men de +13 som var igår borde ha utrotat alla såna känslor. Själv gick jag omkring med strumpor, jeans och stickad tröja samtidigt som jag intensivt tänkte på pojkvännen. Överlag så råder jag att vara försiktig när det gäller värmeslag. Drick mycket vatten!
sandpapper hårborttagning- Ah, velvet touch har gjort sitt ser jag! För det är ett fint sandpapper som man slipar bort håret med. Fungerar men var försiktig. Jag provade den för benen och fick stora, torra kliande fläckar. Skriver mer om det sen.
make up store greta- Ett lack? Jag har ett MUS lack. Heter det Greta? *springer bort till lacksamlingen för att kolla* Just det! Det var mitt och du kan se det här. Jäklar vilka långa naglar jag har haft! Iallafall så är det inget vidare värst bra hololack- det är snyggt och effekten är grym men det är svårt att måla med det.
bb couture incognito- Åter igen ett lack på min önskelista. Sminkan har det och det är sååååå snyggt!

Det som gav mig litehuvudbry var denna:
glamour menthol terförsäljare- Är det en återförsäljare för Glamour (tidningen?) eller menthol? Jag rekommenderar pressbyrån iallafall. Eller seveneleven om man bor i en större stad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.