måndag 26 juli 2010

NOTD: Essie "Click it or ticket"

Nu kommer ett superfint sommarlack men tyvärr är bilderna inte de bästa.
Som ni ser är Click it or ticket ett fint korallfärgat (mer åt rosa än orange) frost lack. Täckningen och formulan är bra men hur jag än gör så blir det randigt. Det är synd för det är ett sådant fint lack för övrigt. det känns liksom både somrigt och elegant samtidigt utan för den skull bli tantigt.
Har nästan överdrivet tråkigt idag och försöker hålla mig från att tröstshoppa. Vädret är grått och tråkigt. Och kallt! Det är bara +14 här. Har ni det också kallt och tråkigt? Förhoppningsvist är det "bara" kallt.

In English- Essie's Click it or ticket- a beautiful coral polish buuuuuut with a horrible frost finish that gets streaky.

3 kommentarer:

  1. Jag diggar bilderna! Just Click it or ticket har jag varit sugen på ett bra tag, och jag blev ännu mer sugen nu =)

    SvaraRadera
  2. Synd att det blir synliga penseldrag för färgen var verkligen supersnygg!

    SvaraRadera
  3. Kerstin- Det är otroligt fint, bara man står ut med penseldragen :-) Det är bra hållbarhet också.

    Nailtastic- Visst är det! Jag vet inte om man kan trixa till det så penseldragen blir mindre synliga.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.