onsdag 13 oktober 2010

Frågor, anyone?

Funderar på om vi ska ta en frågestund? I och för sig brukar jag inte få några frågor men om jag inbjuder till det så kanske ni vågar ställa någon? Eller? Nu är det visst jag som ställer mest frågor. Hursomhelst- ställ era frågor i kommentarerna så svarar jag på dem i ett separat inlägg senare (om det kommer några frågor dvs). Jag funderar på att skaffa en sån där käck liten frågelåda men tydligen så behöver man en invite till dessa- någon som har lust att ge mig en?

Det behöver inte vara om beauty, inte ens om mig- jag svarar på allt :-)

In english: This is also open to any curious international readers- if you have a question about anything don't hesitate to ask me! Leave your question in the comments and I'll answer it in a separate blogentery in a day or two.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.