söndag 29 maj 2011

A England "Tristam"

Blå lack har egentligen aldrig varit min grej. Jag vet inte varför men jag trivs helt enkelt inte med det på naglarna. Möjligen är det en vanesak för jag kände samma sak om rött förut och nu älskar jag rött. A England är ett ganska nytt engelskt lackmärke som har fått mycket uppmärksamhet bland nagelbloggare därute i världen. Än så länge är deras sortiment inte så stort men gud vilken potential detta märke har! Här är en av de mest hajpade lack, nämligen Lady of the lakes "bror" Tristam:
Som ni kan se är det ett ganska elegant hololack. Effekten är rätt så "splittrad" och istället för en klar regnbåge över naglarna så blir det stänk av hologlitter. Färgen är dammigt mörkblå och jag gillar den verkligen. Jag tror jag bara hade två lager på bilden. Lacket är helt otroligt att måla med. Glider lätt på och stannar på plats. Jag hade på mig det i 3-4 dagar utan ens antydan till tipwear. Sånt gillas. Jag tror att överlack och underlack kommer ifrån CND.

3 kommentarer:

  1. Kerstin- Tack :-)

    GothamPolish- Thank you and it's so nice to find a new blog! I'll drop by your blog later today :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.