tisdag 21 juni 2011

Barielle "Blackened Blue"

Blåa lack är ju inte riktigt min kopp te men jag gillar ändå detta även om det absolut inte är ett sommarlack. Men jag har det ju i arkivet så det måste ju fram. Speciellt nu när det börjar tryta med bilder. Men jag arbetar på bilderna så inläggen inte ska sina helt och hållet. Dessutom så finns det ju en möjlighet att publicera andra skönhetsinlägg som inte bara är bilder på mina naglar. Men låt oss återgå till "Blackened blue" och det är precis som det låter- ett svartnat blått. Det är en svartgrå jellybas med en massa fint blått skimmer. Det har ett otroligt fint lyster. Till bilderna:


In English: As you all know, blue polish isn't quite my cup of tea but I like this one. It's Barielle's Blackened blue and the name is a perfect description of the colour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.