onsdag 22 juni 2011

Leverans från Garden of Wisdom

Garden of Wisdom (som bland annat Fröken Rosa och Daisy Beauty Julia skrivit mycket om) har slagit absolut leveransrekord. Grejorna skickades från USA i torsdags och idag fick jag ett avi med posten. Helt otroligt! Jag har beställt lite prov samt en fullstor GoW Oats, Mils and honey facial cleanser eftersom den snabbt blev en rengöringsfavorit här hemma. Mild och attans så effektiv. Får nog skriva ett längre inlägg om den senare. Den övriga grejorna jag köpte var GoW Majik Anti-pop up blemish gel, Oxygen rich Gel, Blue kokonut soothing cleanser och Majik Coconut revival cream. Fick med ett prov på Sunburn After care gel också. Hitills har jag varit mycket nöjd med allt jag testat från GoW, cleansern är den första fullstorleken jag köpt och den kostade knappt en hundring. Det kunde inte ha kommit vid ett bättre tillfälle eftersom jag skrapade upp sista rengöringskrämen från botten av burken igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.