tisdag 7 juni 2011

L.A. Girl Rock Star Polish "Groupie"

Här kommer en riktig liten pärla från L.A. Girls Rock Star serie. Jag måste säga att alla lack jag har från L.A. Girl (hela 10 st) är suveräna. Jag köper mina från Cherry Culture där de kostar mellan $2.50-$3 vilket är ungefär 15-18 SEK. Om det finns intresse för det så kan jag göra en sorts guide till hur man handlar på Cherry Culture. Ett helt otroligt styckpris faktiskt med tanke på kvalitén. Men nu är det väl dags för lite bilder?

Nu tror jag att jag har en dupe i min Helmer, nämligen Viva la Divas 121. Jag har ingen swatch eller jämförelse på de båda men Viola på Killer colours har jämfört Viva med Orlys Out of this world här. Lacket är lite rinnigt men är man försiktig så blir det toksnyggt. Själv så lyckades jag kladda över nagelbanden lite men jag hoppas ni har överseende med det.

In English: Here's another gem from L.A. Girl Rock star collection. This purple star is called "Groupie" and it's absolutly wonderful. And it's cheap if you buy it at Cherry Culture!

2 kommentarer:

  1. Roligt att dom är så bra, och så billiga. Det är alltid kul när man lyckas hitta sånna kap.

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Nu måste jag kolla in din blogg :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.