onsdag 8 juni 2011

Wet n Wild "Caught red handed"

Här är ytterligare ett fint rött lack vars rätta nyans är helt omöjligt att fånga på bild. Tänk er det en ton mörkare och inte fullt så orange. Detta är ett fint kalltonat rött jellylack. Eftersom det är ett jellylack så täcker det inte 100%-igt utan det finns VNL. Det torkade snabbt och blev jämt och fint efter tre lager. Trist nog var penseln i mitt exemplar lite defekt så den var lite sned. Men det gick bra ändå- jag gillar verkligen den korta, smala penseln som dessa lack från Wet n Wild har.
In English: A pretty jellypolish from Wet n Wild. Needs 3 coats to become even and since it's a jelly formula it won't reach full opacity. Unfortunatly the pictures doesn't show the shade perfect. It's much more darker and not quite so orange in real life.

Att jag fått lacket i PR syfte påverkar absolut inte mitt omdöme om produkten. För mer info se min policy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.