fredag 19 augusti 2011

Utmaning, Dag 18: Vilken är din favoritmascara?

Här blir det ungefär samma svar som på inlägget från igår, det om eyeliners. Jag HAR ingen favoritmascara eftersom ingen av de jag har är den ultimata. De kan fungera men jag vill alltid ha något mer. De finaste fransarna fick jag av Benefits BadGal- tjocka men ändå separerade fransar med massor av volym. MEN (och detta är ett stort men) så försvann volymen efter bara några timmar och den fällde som bara den. Generellt så gillar jag stora borstar eftersom de fångar upp mina fransar bra och en torrare formula eftersom annars får jag lätt spindelben.Jag har långa, hårda, spretiga fransar och jag har äntligen förstått charmen med en ögonfransböjare eftersom den tämjer dem lite. Men min sökande går vidare..

In English: No, I haven't got any favourite mascara. I'm still looking for "the one".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.