söndag 14 augusti 2011

Utmaningen, Dag 13: Brukar du använda bronzer? Favorit?

Jag har inte varit ett stort fan av bronzer främst för att jag är en blekfis och jag inte vill se solbränd eller orange ut i plytet. Jag vill inte heller ha glittret som finns i de flesta bronzers. Men, när jag beställde från ELF tidigare i somras (när de hade 50% på hela sortimentet) så passade jag på att köpa deras ELF studio bronzer i färgen "cool" eftersom den hade bara matta färger. Och för bara ungefär 18:- så var den ett kap enligt mig. Jag har testat den och blev faktiskt häpen av effekten den gav. Jag ska se om jag lyckas med att fånga det på bild en dag.
In English: My first bronzer ever!

2 kommentarer:

  1. Vad fin sen ser ut, och perfekt att den är matt. Blir en sådan nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Josephine- Det var precis det jag föll för. Den är väldigt pigmenterad så det gäller att vara lätt på handen.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.