tisdag 22 november 2011

Gästpanelen hos Stylestore

Ja! Äntligen ett livstecken! Har haft en mycket tuff höst men förhoppningsvis så vänder det snart. Men istället för att prata om tråkigheter så ska jag berätta något riktigt skoj och som jag hoppas gör att det blir lite mer inlägg här på bloggen framöver; jag är med i Stylestores skönhetspanel! Det ska verkligen bli jätteskoj! Oj, många utropstecken på en gång.

Just nu är det godbitarna ovan jag har fått hemskickade för testning och hittills är intrycken goda. En NOTD med Snowcrystals Spring lilac kommer upp. Tyvärr har novembervädret inte samarbetat så bra så att bilderna jag tagit har blivit kassa. Spring lilac har nämligen en mycket unikt skimmer som jag vill få fram i bilderna. Dessutom ska det bli skoj och se ifall Doop (som jag hört mycket got om) och Disp Core drops kan få fason på mitt hår.

Så häng med i mitt testande!

*Jag har fått produkterna hemskickade till mig för provning. Att jag fått dessa produkter påverkar inte mitt helhetsomdöme för dem utan mina recensioner kommer att vara ärliga. För mer information, se min policy.

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.