onsdag 23 november 2011

Nytt läppgunk

Fick ett trevligt lite paket igår från Daisy Beauty. Det var min premiegåva i form av en läppolja från The Body Shop i smaken (doften?) ros. Jag var lite skeptiskt först eftersom ros kan ju dofta lite tvålaktigt och det är ju absolut inget jag vill ha i närheten av mina läppar. Men den smakar knappt något, bara lite sött och doften är inte alls överväldigande. Stor förpackning var det också; hela 10 ml. Oljan känns len på läpparna men den försvinner rätt så snabbt och i det här novemberrusket så är mina läppar i stort behov av rejäl återfuktning så jag måste komplettera med min Jack Black lip therapy. Men jag gillar läppoljan skarpt! Notera förresten att mitt lack på bilden matchar den lilla läppflaskeapplikatorgrejen. Det är London Underground, en mjölkig, neonrosa jelly från butter LONDON.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.