måndag 2 januari 2012

Favoritlacken 2011

Och här kommer de 10 bästa (som jag publicerat här).

Opi's dammigt lila Parlez-Vous Opi? är en klassiker och definitivt en av favoriterna publicerad 2011.

A England var en ny upptäckt 2011 och Adinas Lady of the Lake blev både hypat och mycket omtyckt av mig.
Incognito från BB Couture är en mystisk färg och givetvis så älskar jag den. Trots att formulan inte var så skoj!
Två favoriter kommer givetvis från favoritmärket butter LONDON; All Hail Mcqueen och Wallis!
Ett annat nytt märke för 2011 var budgetmärket Essence och här är Choose me. När ska Sverige ta in detta märke?
Depends 202 är nog den finaste lila i min samling. Depend har verkligen fått ett lyft under det gångna året. Mycket skoj att se vad de kommer att hitta på i framtiden.
Ett av mina absoluta favoritlack någonsin; Illamasquas Raindrops. Det är helt fantastiskt!
Nails Inc lyxiga Jermyn street- loves it.
 Sist men inte minst, ett lack som tog många med storm så här i slutet av året; Kicks Evening at CH Marmon.

In English: A sum up of my favourite polishes published here on the blog.

8 kommentarer:

  1. Alltid kul med lista! Essence-lacket är det som lockar mig mest. Hoppas verkligen att de kommer hit snart!

    SvaraRadera
  2. Vi har två lack som kvalat sig in på bådas listor! Det där Incognito såg ju lagomt spännande ut... fast nu får jag inte handla mer. Jobbigt. :(

    SvaraRadera
  3. Många väldigt vackra lack. De är så "du" och det gör det roligt att läsa din lista. Så ska det ju vara, en spegelbild av en persons smak och stil.

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att Essence hittar till Sverige under 2012! Choose Me ser underbar ut!

    SvaraRadera
  5. Jag trodde bergsäkert att jag kommenterat... Nå, det är alla fall en vacker lista helt "du" och med väldigt fina lack!

    SvaraRadera
  6. Kerstin- Vi får verkligen hålla tummarna!

    Chaosophia- Ja! Fastän köpstopp är trista :-(

    Nailtastic- Ja, jag håller tummarna jättehårt ;-)

    Sminkan- Jag ser dina båda kommentarer (är bara sen med att svara på dem ;-)). Tack! Det är kul att du ser en "röd tråd" i mina lack ;-)

    SvaraRadera
  7. Mycket bra lista, många snygga lack. Butter London är nog mina favoriter!

    SvaraRadera
  8. Åh så många fina :D Tänkte jag skulle säga en favvo bland dom men kunde inte bestämma mig! haha :D

    Grymt kul att du är med och tävlar :D <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.