söndag 1 januari 2012

Välkommen 2012

Så var 2011 över.... Jag kan inte påstå att det gör mig ledsen för det hår året har inte varit ett bra sådant. Det har funnits höjdpunkter förstås men rent generellt så har det varit ett emotionellt tungt år och jag hoppas att 2012 inte innehåller händelser likt den. Men låt oss inte gräva ned oss i det. Jag hoppas att 2012 bär med sig en massa spännande saker. Det gäller att blicka framåt, hur jäkla mörkt det än må vara.

Jag ska försöka mig på att göra ett inlägg om favoritlacken från 2011 men vi får se hur det blir. Hursomhelst så vill jag tacka Er Läsare för att ni hälsar på och lämnar lite kommentarer. Jag måste ha världens finaste läsare eftersom jag aldrig fått ett ont ord här. Det betyder himla mycket ska ni veta. Hoppas ni alla får ett bra 2012!

Och, för några månader sedan så skrev jag om min vän Astrid och promotade för att hon skulle vara med i "Biggest Looser". Tro det eller ej men hon är med! Jag är så stolt över henne och jag vet att hon kommer att kämpa som en häst. Och ja, jag vet att själva serien redan är inspelad men arbetet fortsätter ju.

3 kommentarer:

  1. Ja 2011 har varit både upp och ned men jag hoppas på ett riktigt fint 2012!

    Hoppas ditt 2012 blir som du velat! =)

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år :) tror många är glada över att året är slut, hoppas 2012 blir bättre!

    SvaraRadera
  3. FruVesa- Tack! Jag hoppas du får ett fint 2012 också :-)

    Honi- Ja, nu är det nya tag som gäller :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.