måndag 20 februari 2012

butter LONDON "Bluey"

Ytterligare ett butter LONDON lack? Ja, självklart! Här är det fina påfågelblågröna "Bluey".


"Bluey" är som sagt ett fint blågrönt skimmerlack. Jag har haft svårt med blåa och gröna lack förut men jag bara älskar påfågelnyansen. Dessvärre är lacket aningens skirt; det behövdes fyra lager för att täckningen skulle vara ok. Men jag älskar't. Titta så korta mina naglar var. De är ganska så långa nu och jag går i valet och kvalet om jag ska klippa ned dem igen.

Vad betyder då "Bluey"? Jo, det är ett gammalt slang för porrfilm, tro det eller ej. Märkligt namn men men...

In English: Beautiful, peacockblue "Bluey" from butter LONDON.

3 kommentarer:

  1. Oj så fint!

    Jag tycker längden här är snygg, men jag gillar ju kort :)

    SvaraRadera
  2. Men! Vilken härlig blogg! Och jag håller med dig, den här färgen vart verkligen snygg!

    SvaraRadera
  3. Kerstin- Tack :-) Mina naglar är kortare igen- jag lyckades bryta tumnageln.

    Lina- Tack snälla du! Så roligt att du hittade hit :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.