måndag 20 februari 2012

Marc Anthony hårvårdsprodukter

Idag fick jag ett intressant mail om ett nytt hårvårdsmärke, som jag aldrig hört talas om förut. Och eftersom jag håller ögonen öppna för just nya hårvårdsmärken (mitt hår är i ett förfärligt skick) så blev jag genast nyfiken.
Nya serien Be ageless från Marc Anthony beskrivs som "den första avancerade hårvårdsserien som motverkar ålderstecken". Hår och ålderstecken? Nåja, även om jag alltid blir skeptisk när det talas om ålderstecken så blev jag ändå nyfiken. Produkterna ska vara utan sulfater, parabener och DEA vilket givetvis låter bättre. De ska vara vårdande och innehålla ingredienser som protein från Kashmirull, UV-skydd och antioxidanter. De ska verka stärkande på håret samt ge det skydd och mer kan man väl egentligen inte begära?

I serien hittar vi:
Advanced Color Protect Anti-Aging Shampoo (179 kr för 250 ml)
Advanced Color Protect Anti-Aging Conditioner (179 kr för 250 ml)
Advanced Color Protect Anti-Aging Volumizing Cream (Kostar 179 kr för 100ml)

Alla produkter ska vara perfekt för matt och livlöst hår (hur många har inte det?). Samtliga innehåller även Poly-55 (polyquaternium-55) som jag inte vet vad det är men det ska hjälpa håret behålla fukten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.