fredag 24 februari 2012

Lite smått och gott

Idag är det löning (eller CSN för mig som studerar) och efter alla räkningar var betalda så strosade jag iväg till Coop för att köpa lite nyttigheter- som mat och tandkräm. I samma byggnad ligger ett Mansion som ju säljer lite kosmetiska godsaker. Självklart var jag tvungen att gå dit en sväng. Där hittade jag de nya lacken från L'oeral (visste inte ens att de hade en ny serie?) och givetvis var jag tvungen att knipa två av de lila lacken; Wild Purple och Mysterious Icon. Mysterious Icon är en grålila med en underbart guldskimmer medan Wild Purple är en mer varmare lila med ett vacker skimmer. Det slank också med ett Jelly kiss i nya färgen Pearl Peach. Och som det inte vore nog så fick jag min beställning från Shopping4net idag. Orsaken till min beställning var en ny bläckpatron till skrivaren men på något sätt lyckades två miniflaskor med Color Club lack slinka ned i varukorgen. Vet inte hur det gick till riktigt. Lacken som jag köpte var Snake skin (som jag velat haft hur länge som helst) och Wild Orchid.
  In English: Some new goodies that has find their way home to me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.