onsdag 28 mars 2012

Deborah #60 (Sparkling lilac?)

Ett litet inlägg med ett fint nagellack hinner jag med nu när jag äntligen ligger lite före alla universitetsuppgifter. Det här lacket har jag länge suktat efter och det kommer från märket Deborah Milano (förväxlas inte med Deborah Lippman). Jag låter bilderna tala för sig själva (de är klickbara):

Som ni ser så är #60 (som jag tror kallas Sparkling lilac men minns inte vart jag läst det för det står inget på flaskan) är lila jellylack med massor av guldskimmer. Jag tror att det finns ett liknande från Opi men jag blandar alltid ihop kollektionerna (var det Miss Universe eller Serena lacken, eller var det någon annan kollektion?). Det liknar även ett lack från Zoya som jag pinsamt nog inte kommer ihåg namnet på (skäms på mig). Det här är mitt första Deborah lack och jag köpte det på Eleven för 79:- och jag är positivt överaskad; bra pensel (bred) och lättarbetad formula. Kommer nog att köpa fler från det här märket i framtiden.

In English: Sparkling lilac with pretty golden glitters- reminds me of polishes from Opi and Zoya. This is from Deborah Milano though and it only has a number: #60.

12 kommentarer:

  1. Zoya lacket heter Faye. Opi har två liknande, it's my year från miss universe och rally pretty pink från en av serena williams kollektionerna. Även Orly har gjort två liknande lack: ingeue och oui.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Jag har verkligen världens bästa läsare :-D

      Radera
  2. Riktigt snyggt guldglitter i!

    SvaraRadera
  3. Mycket fint, liknar Orly Oui! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det verkar finnas en del liknande lack :-)

      Radera
  4. Så snyggt. Underbart skimmer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är himla nöjd med det :-)

      Radera
  5. Så snyggt!! kram

    http://minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.