tisdag 22 maj 2012

Dollish Polish "May the odds be ever in your favor"

Det är dags att fira! Min C-uppsats är klar och redo för opponeringsseminariet- yaay! För att fira det så ska jag visa ett otroligt fint lack från Dollish Polish. Tyvärr gör inte mina bilder det rättvisa (och jag tror dessutom jag skulle haft ett lager till):






May the odds är alltså ett ljust kopparfärgat lack med glitter i rött och en hel dos prismatiska hexagonala glitter också.De röda glittren är också hexagonala men lite större än de prismatiska. Jag älskar verkligen detta lack- jag har fått någon sorts förkärlek till kopparfärger och märkligt nog är detta det enda kopparfärgade jag äger. Hmm.. Lacket är rätt så skirt men jag förlåter den lilla svagheten eftersom skirheten ger mer djup till glittret. Men som sagt, jag skulle tagit ytterligare ett lager för mer djup. Jag får återkomma med fler bilder. Det torkade snabbt och höll bra- jag hade inte fått tipwear när jag bytte lack.

Dollish Polish har flyttat från Etsy och startat en egen webshopp. Tyvärr så går lacken åt i rasande fart så jag rekommenderar att ni gillar henne på FB så ni får lite förvarning om när webshoppen fylls på. Jag har inte beställt från hennes nya webshopp men jag är säker på att det inte är några problem.

In English: Beautiful, stunning, mezmerizing May the odds be ever in your favor from Dollish Polish. Oh how I love thee.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.