måndag 23 juli 2012

H&M "Urban Spirit"

För ett bra tag sedan så gjorde jag ett byte med SaintBella och det här lacket var det jag bytte till mig. Hon gillade det inte men jag gjorde det! Grålila är ju en typiskt färg som jag alltid faller för. Den här är också fylld av ett fint skimmer, nästan så att det blir lite sparkles/foil känsla.



Lacket var ganska så tjockt att lacka med och jag var rädd att det skulle ta en evighet att torka men det torkade faktiskt direkt med Poshés topplack. Jag kommer nog aldrig överge Poshé fastän jag måste hitta alternativ eftersom det inte går ihop med RBL-lack.

Jag vet inte om Urban Spirit finns kvar i butikerna men har du tur så kanske du stöter på det i någon rea-korg. Det finns inte så mycket mer att tillägga. Jo, jag tror det var 3 lager på bilderna.

In English: "Urban Spirit", a greyish purple shimmer from Swedish (clothes) brand H&M. I like H&M's polishes but it's hard to keep track of any collections.

4 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.