onsdag 1 augusti 2012

Deborah Milano #59

Eftersom jag började veckan med ett lack från Deborah Milano så kan jag visa en riktig pärla jag hade i arkivet. Tyvärr har detta inget namn (som Pret-a-porter lacken) utan bara ett trist nummer: #59. Men fint är det. Lite som Chanel Paradoxals yngre och ljusare syster:






Jag älskar ju dammgrålila lack och detta har ett utsökt rosa, väldigt finmalet skimmer som är nästan omöjligt att få fram . Tycker ni om den här typen av lack så är detta lack ett måste. Färgen är perfekt- per-fekt!
Borsten är lite trist dock men den gör inte lackandet omöjligt. Den är ganska bred men inte lika bred som t ex OPIs penslar. Priset är helt ok också: runt 79:-.

In English: A perfect dusty greyish purple with a fine pink shimmer: what a younger, lighter sister to Chanel's Paradoxal would look like. Absolute perfection from Deborah Milano.

4 kommentarer:

  1. Ja, det här gillar ju jag också.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Paradoxal är för murrig så den här var snyggare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Paradoxal är mycket mörk och mer ett höstlack. :-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.