onsdag 15 augusti 2012

Godingar som trillade in i veckan

Jag fick hem godis i brevlådan i måndags (även på tisdag och idag onsdag också!) som jag ville visa:
Blue Blood, Bete Noire, Black Plum ochViper
 Jag skrev ju om Estée Lauders kommande lackkollektion för inte så länge sedan och i måndags trillade in fyra stycken konstverk. De ser fantastiska ut och jag har lite kval över vilket jag ska börja med faktiskt.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: I've recieved 4 of the nail polishes in Estée Lauder's new fall collection.

8 kommentarer:

  1. Droooooooool över hela tangentbordet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Akta så det inte blir kortslutning ;-)

      Radera
  2. Ska bli kul att se swatches på dessa, särskilt Bete Noir och Viper ser fina ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Viper har jag testat på tårna och det har ett otroligt fint skimmer :-)

      Radera
  3. Blue Blood och Bete Noir tack! =)

    Och PS. Jag har aldrig och kommer aldrig tro att något skulle påverka ditt tyckande. Jag litar på dig! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så rar du är. Det betyder otroligt mycket att höra <3 Och jag tror Bete Noir blir det första på naglarna ;-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.