onsdag 15 augusti 2012

Rescue Beauty Lounge "Catherine H"

Jag har äntligen kompletterat Tudor-kollektionen från Rescue Beauty Lounge. Faktiskt den enda kollektionen jag köpt alla lack i. Men den består ju iofs bara av 4 lack. När jag köpte Catherine, Jane och Anne så lockade inte Catherine H så mycket eftersom blått inte riktigt är min grej. Men allteftersom tiden gick så insåg jag mitt misstag och nu äntligen (tack vare Nailmail) så har Catherine H hittat hem till mig:





Som ni ser är Catherine H ett aningens "smutsigt" linblått lack med massor av rosa skimmer (klicka på bilderna för att se det ordentligt). Formulan är bra och den täcker och blir jämn och fin efter bara två lager (men jag har tre ändå). Men jag får alltid tipwear nuförtiden när jag bär RBL. Jag vet inte om det är Poshés överlack, jag ska testa med Essies Good to go och se om det blir någon skillnad. Färgen är otroligt fin och kombinationen med det rosa skimret gör det unikt. Jag älskar det. Trots tipwear.

In English: The Tudor collection is finally complete! Catherine H has moved in to my Helmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.