onsdag 22 augusti 2012

Godis från MAC

Förra veckan hade jag ju lite av en julafton i dagarna tre och det tredje pressutskicket var från MAC och det innehöll tre lack från deras kommande lackkollektion.
Flaming Rose, Girl About Town och Saint Germain
Alla tre är krämlack och jag hade lite tur eftersom ett av de jag var nyfikna på var just Saint Germain. Jag har en liten fascination för det "fulsnygga" läppstiftet med samma namn även om jag inte äger det själv och det ska bli kul att se om lacket är lika svårburet som läppstiftet är. Det finns fler i kollektionen jag ska titta närmre på.

Jag har lite blandad erfarenhet av MACs lack: en del är super medan andra är helt hopplösa att måla med. Något har haft en trist borste medan andra fungerar hur bra somhelst. MACs penslar är lite kortare, vilket jag föredrar. I skrivande läge har jag bara provat ett av det, Flaming Rose, och det kommer mer om den en annan dag.

In English: Three polishes from the new MAC nail varnish collection.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

2 kommentarer:

  1. Alla tre ser fina ut, men jag är lite extra nyfiken på Flaming Rose och Saint Germain.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.