fredag 17 augusti 2012

Orly Fired Up (Höstkollektionen 2012)

Jag har blivit lite bortskämd i veckan med tre pressutskick på varandra och här kommer utskick #2: nämligen Orlys höstkollektion "Fired Up".
Glow, ett beige krämlack

Ignite, ett klarrött krämlack (kan vara en jelly)

Rapture, djupt chokladbrunt krämlack

Smolder, ett otroligt vackert mörkrött skimmerlack

Flare, ett gul-guldigt metallisk/skimmerlack

Flicker, ett glödande orange skimmerlack
Kollektionen ska vara inspirerad av "Vinrött och Plommontoner [...] med inslag av skimmer och guld för eldigare effekter". Tyvärr så ser jag inga plommontoner men jag gillar kollektionen ändå. Just det bruna och röda passar hösten som handen i handsken. Min favorit är Flicker (som pryder mina naglar nu) och Smolder som ser otroligt vackert ut i flaskan.

Kollektionen ska finnas i butik vecka 36 och de kostar 135:- st.

In English: The upcoming fall collection from Orly: Fired up.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten. 

2 kommentarer:

  1. Jag blir väldigt förtjust i de eldigaste färgerna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är jättefina och verkligen "höstiga" :-D

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.