torsdag 30 augusti 2012

Orly "Flicker"

Jag höll på att glömma att blogga idag! Jag skyller på terminsstart och att mina kursböcker äntligen dök upp idag. Jag blev med andra ord aningens distraherad. Sen har regnovädret känns föga inspirerande. Så därför passar det med en glödande juvel som denna, nämligen "Flicker" från Orlys höstkollektion:



Jag har inte så mycket erfarenhet av Orly men jag gillar den greppvänliga korken även om jag tycker att penseln är aningens för lång för min smak. Men det är egentligen en petitess för det går att lacka med den hur enkelt som helst. Flicker är ett rostrött/bränd orange färgat lack med en otroligt fin glöd. Jag trivdes med det på naglarna. Det enda jag kan gnälla på är att det blev ganska så tunt vid tipparna. Inte tipwear utan bara tunt. men överlag ett fint lack och det var det som lockade mest i hela kollektionen.

In English: Flicker from Orly's fall collection: a glowing burnt orange polish. Lovely and perfect for the fall season.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

6 kommentarer:

  1. Flicker känns som ett måste i höstsamlingen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är den ultimata höstfärgen!

      Radera
  2. Är glad över att detta snart är på väg hem till mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer garanterat att bli nöjd ;-)

      Radera
  3. Det här är så fint! Jag har så svårt för att bestämma mig vilket lack jag gillar bäst ur kollektionen, gillar tre av lacken väldigt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara testat detta än då länge men annars ser Smolder extremt fint ut.

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.