torsdag 6 september 2012

OPI "Berlin there done that"

Först ut av de tre Germany-lacken är taupefärgade "Berlin there done that" (som kommer att förkortas till BTDT hädanefter. Låt oss hoppa till bilderna direkt:



Ni som läst min blogg vet ju hur förtjust jag är in taupe-lack och detta är ett bra sådant. Det är ljust och milt och passar perfekt till de dagar man inte vill ha så mycket färg. Formulan är perfekt, det rann inte iväg utan det flöt ut precis som jag ville på nageln. Jag fick inte heller tip-wear som jag har fått med precis nästan alla andra lack. Tydligen så går Essie bas- och topplack bättre ihop med OPI-lack. Men jag ska fortsätta experimentera med detta. Men det var ett sidospår. Färgen på BTDT är inte unik utan det finns många liknande därute. Jag har inte kollat i mina lådor om jag har någon dupe dock. Jag tror att de som jag har som är liknande i färgen förmodligen har skimmer i sig så då är de knappast dupes. Men jag får undersöka och skriva ett inlägg om jag hittar något.

In English: Berlin there done that from OPI's Germany collection. A name that is a bit ironic since the colour isn't that unique. It is pretty though and the formula is excellent.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.