tisdag 25 september 2012

OPI "Skyfall" Kollektion (Bond 50 år)

Bondfilmerna firar i år 50 år- första filmen hade premiär den 5:e oktober 1962! Själv har jag varit ett stort fan av Bond under hela min uppväxt, jag tillhör de som anser att Roger Moore var den bästa Bond och att Live And Let Die var den bästa filmen i serien. Kom igen, voodoo, Haiti, ormar och krokodiler- det blir liksom inte fel!

För att fira detta har OPI släppt en kollektion döpt av den nya Bond filmen Skyfall som har premiär i slutet av oktober. Jag har tyvärr inga lack att visa er utan ni får nöja er med pressbilder. Vill ni ser swatches så rekommenderar jag att ni kollar in hos Tina, Viola, Anne eller Sanna.











Alla ser otroligt fina ut men jag är givetvis mest nyfiken på Live and let die, On her majesty's secret service och The world is not enough. De kommer jag att kika närmare på när de landar i den lokala butiken. De kommer att kosta 150:- st

Det släpps även lite speciallack med kollektionen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.