fredag 12 oktober 2012

Depend #321

Nu kommer det ett lack som jag hade inga direkta förhoppningar på eftersom det såg så trist ut i flaskan men väl på naglarna så blev det otroligt fint. Missa inte detta lack! Det är lätt att förbise.




 Depend 321 från höstkollektionen ser lite trist grårosa ut i flaskan men väl på naglarna blir det en sån där härligt murrig lila färg som påminner om OPI's Parlez vouz Opi? vilket jag anser är en av de finaste lila som finns. Formulan är dessutom en sorts krämig jelly vilket gör det lättlackat och superglansigt men absolut inte skirt. Detta är faktiskt bara två lager OCH jag har haft det på naglarna i två-tre dagar. Dessutom var penseln på mitt exemplar helt snedskuren och bara fel. Men ändå gick det att lacka med den. Jag är oerhört imponerad.

In English: My favourite from Swedish nail polish brand Depend's autumn collection: number 321.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.