fredag 7 december 2012

OPI i samarbete med Mariah Carey

I februari släpps OPIs nya kollektion som är resultatet av ett sammarbete med popikonen Mariah Carey. Själv trodde jag att det skulle bli bara rosa och lila, lite fluff-fluff och bling-bling, när jag först hörde talas om detta men jag tror det finns lite guldkorn med i kollektionen:
Den översta raden består av A Butterfly moment (nude frost), Sprung (skimmrande koppar- kan nog vara fin), Pink Yet Lavender (rosa, lila, silver glitterbomb!), Anti-bleak (lila kräm). Den undre raden består av fyra lack i en ny formula som OPI kallar för Liquid Sand. Först så trodde jag att det var ett sorts strukturlack- att det skulle bli skrovligt och matt, precis som Ciatés velvet-lack och det lät verkligen inte intressant. Men istället så är det matta men ändock glittriga lack. Jag begriper det inte riktigt utan vill se swatches på dem. De heter:
Stay the night (svart med rött glitter- låter himla intressant), Get your number (blått glitter), Can't let go (lila glitter) och The impossible (fuchsia glitter). En lite bättre bild här:
Jag är inte helt såld men det har kittlat mitt intresse litegrann. Jag måste nog avvakta och se swatches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.