fredag 28 december 2012

Wet 'n Wild "Hannah Pinktana"

Idag är jag med på holofredagen! Jaaa! Fastän det blir inget riktigt holo utan snarare ett lack med prismatiskt glitter. Men spelar det någon stor roll?

Hannah Pinktana är ett väldigt skirt rosa lack som är fullt av prismatiskt glitter. Det är verkligen jättegulligt men det blir nog snyggare om man grundar med ett rosa lack (eller kanske ett svart?). Jag har tre lager på bilden men det är långt ifrån täckande.

Du kan köpa Hannah Pinktana hos webbshoppen Allice och minns jag inte helt fel så ger koden XMAS2012 30% rabatt på hela sortimentet.

 Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

4 kommentarer:

  1. Sött. Kanske lite för sött faktiskt. Men det prismatiska glittret piggar upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir kanske lite tuffare över svart? Jag ska nog testa det. :-)

      Radera
  2. Fint! Jag tror också på svart under. Eller mörklila.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.