fredag 25 januari 2013

Nfu-oh GS14

Inte ett hololack kanske men väl ett prismatiskt och ett otroligt vackert sådant!


Som ni ser så påminner GS14 (så trist namn) om IsaDoras Black Galaxy som fanns att köpa för ett tag sedan. Jag har det inte själv eftersom, ja, jag har ju detta. Det är lättlackat och täcker efter två lager fastän jag använder tre för att det håller sig bättre då. Det blir aningens knottrigt så man får offra ett extra lager topplack för att släta ut det.

Nfu-oh har generellt mycket bra lack- det är liksom en väldigt god kvalité på dem. De håller bra, är lättlackade (om man bortser från hololacken då men de är ju alltid i en skala för sig), täcker och det finns en uppsjö med färger. Jag köpte mitt via Nailmail för ett par år sedan. Jag tror säkert att Nfu-oh kommer igen som månadens märke i år. Tyvärr kommer jag inte riktigt ihåg hur mycket lacken kostade styck men det var väl mellan 99-129.

10 kommentarer:

  1. Ååh ja det här är så galet läckert! Köpte också hos Nailmail, men var det inte lite mer i styckpris? Nåja skitsamma ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha- det var säkert dyrare- jag minns faktiskt inte alls ;-) Det här är nästan ett måste i lacksamlingen!

      Radera
  2. Sådär ska ett nagellack se ut! ;) Det var faktiskt Black Galaxy som fick in mig i lackträsket ordentligt, av den anledningen vill jag ha alla som ser likadana ut. Än har jag hållit mig i skinnet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var det? Så lustigt men jag förstår dig också. Jag har nyligen upptäckt hur mycket jag gillar svarta lack med glitter i. :-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.