fredag 8 mars 2013

OPI Can't let go

Ytterligare ett av Liquids sands lacken från OPI:s sammarbete med Mariah Carey.


Can't let go är alltså det lila Liquid sands-lacket och det är ett väldigt kallt lila- nästan så att det är blått faktiskt. Bilden längst ned är tagen i dagsljus förresten för att ni ska få en bättre bild av hur skrovligt det är. Ytan känns lite som sandpapper faktiskt. Det här lacket var lite mjä och jag vet inte riktigt varför: jag gillar ju lila. Men det var inte lika effektfullt som Stay the night och Get your number till exempel. Men det har samma fantastiska formula som de övriga och det sitter som berget. Det håller bra en vecka innan det börjar bli lite tipwear. Vad tycker ni? Gillar ni Liquid sands-lacken eller är de blä?

Finns att köpa hos bland annat Eleven för 150:- (finns även i ett set av minis).

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Purple Can't let go from OPI's collaboration with Mariah Carey. I'm not overwhelmed by this. Not sure why though because I normally like purples.

4 kommentarer:

  1. Jag älskar Liquid Sands lacken, sååå coola och häftiga. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev positivt överraskad av dem :-)

      Radera
  2. Tycker det här är det finaste av liquid sand-lacken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte varför jag blev så besviken på detta för det ÄR ju fint :-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.