måndag 11 mars 2013

OPI Pink Yet Lavender

Tillbaka till OPI och Mariah Carey kollektionen: idag har turen kommit till glittriga Pink Yet Lavender som består av prsimatiska och rosa hexagonala glitter i en klar bas. Rätt så gullig kombination och en perfekt kamrat till A Butterfly Moment.
Namnet är lite knepigt för jag ser inget lila i glittret- eller anspelar det på någon hit Mariah Carey har haft eller något i den stilen? Nåja, den är lite roligare en de vanliga silvriga glittrena men mer än så är det ju inte. Det är inte ett lack jag blir särskilt upphetasad av helt enkelt. Det är glitter men inte mer än så och jag är egentligen inget stort fan av glitter. Men för er som gillar glitter så går det säkert hem.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: The glitter one from the Mariah Carey collection: Pink Yet Lavender.

4 kommentarer:

  1. Nagellacket är riktigt snyggt men kunde inte fokusera på det p.g.a. att jag helt och hållet fastnade för din header. Den är helt underbar!! kram carolin från Min Boudoir

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! Det var gulligt sagt av dig! Kram

      Radera
  2. Jag tycker om Pink Yet Lavender jättemycket och älskar det verkligen över Anti-Bleak :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste jag testa! Det måste bli jättesnyggt.

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.