onsdag 23 oktober 2013

Apolosophy Creamy Mint

Tack så mycket fina ni för era kommentarer till mina mer personliga inlägg jag har skrivit de senaste veckorna. De betyder otroligt mycket och värmer något oerhört. Jag var sjukskriven i två veckor pga stress och nu börjar jag långsamt ta igen de jag misat. Jag lyckades även dra på mig både halsfluss (vilket tack och lov har läkt ut) och en fruktansvärd magkatarr som inte liknar något annat- det var den som orsakade bröstsmärtorna. Jag har fortfarande ont och jag kan absolut inte dricka mycket kaffe längre vilket är urmärkligt eftersom jag har varit storkonsument av kaffe. Men det blir nog bra tillslut.

Idag vill jag visa ett av Apolosophys nagellack, det mintgröna Cream Mint.


Eftersom jag snöat in på mintgröna och seafoam-färgade lack så var detta ett välkommet tillskott i min samling. Det innehåller ett fint gult skimmer (som ser mer vitt ut på bilden) som tyvärr blir helt osynligt när lacket väl är på naglarna. Jag var faktiskt överraskad att lacket var såpass lättlackat som det var: jag tror det var tre lager på bilden.

Detta är mitt första bidrag till Karins United in Green som är en kampanj för att uppmärksamma depressioner.

Är du sugen på Creamy mint så finns den hos Apoteket Hjärtat för 39:-. Helt klart prisvärt!

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: A new drugstore brand from Sweden Apolosophy has some seriously cute nailpolishes.

3 kommentarer:

  1. Så bra att du är gravid på bättringsvägen

    SvaraRadera
  2. Fint, väldigt behaglig färg

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att du börjar ta dig tillbaka! Jag önskar att det fanns något enkelt botemedel mot depression, det är så fruktansvärt jobbigt när den drar ner en hela tiden. Jag fick också problem med kaffe för ett par år sen i samband med ett "skov", för mig gjorde kaffet att jag fick hjärtklappning och allmän ångest. Konstigt hur man kan reagera. Nuförtiden funkar bara te, annars blir jag hyper. Anyhow, hoppas att du mår bättre snart!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.