tisdag 29 oktober 2013

OPI Alcatraz rocks!

Det mest hajpade lacket ur OPI:s höstkollektion San Francisco var liquid sand lacket Alcatraz rocks- och det var med all rätt. Njut av bilderna (tagna i dagsljus och med blixt):
Alcatraz rocks är ett mellanblått lack som är fullsmäckat med glitter i olika färger. Det är makalöst vackert. Formulan är ok men något tunnare än de andra liquid sand-lacken som jag har testat och jag behövde tre lager för att det skulle täcka ordentligt och det gjorde det lite segtorkat (vilket syns på långfingret). Färgen är helt unik i min samling och jag är mycket förtjust i det.

Alcatraz rocks finns att köpa hos Nails, body & beauty för 149:- .

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Simply smashing Alcatraz rocks from the San Francisco collection!

4 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.