onsdag 30 oktober 2013

OPI Dining al Frisco

Idag så visar jag ett lack som inte var ett av mina favoriter ur San Francisco kollektionen. Orsaken är inte färgen, den är helt ok, utan frostformulan:
Dining al Frisco är ett himmelsblått frostlack. För att vara ett frostlack så blir det inte så mycket penselränder i det men det blir tillräckligt för att jag ska tröttna ganska så snabbt. Jag förstår faktiskt inte varför någon fortfarande gör frostlack eftersom det känns hopplöst ute. Men det finns säkert folk därute som gillar detta lack.

Dining al Frisco finns att köpa hos Eleven för 150:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Dining al Frisco from the San Fransisco collection. Pretty colour but I really dislike the frost formula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.