onsdag 18 december 2013

Kicks Sugar Laquer Moondust

Äntligen har jag lyckats ta mig till ett Kicks och utnyttja checken på 25:- jag fick i våras. Av någon anledning har jag hållt på den länge men nu så kunde jag äntligen titta på Kicks egna strukturlack och haffa Moondust som jag dreglat över på andra bloggar:
Moondust ser lite multikromt ut i flaskan men tyvärr så syns inget av de lila/rosa/guldiga när det väl är på nageln. Men ärligt talat så gör det inget för jag älskar den här svärtan som gnistrar i grönt. Tydligen så är det väldigt likt IsaDoras Emerald crush (du kan se Fröken Rosas jämförelse här). Jag var lite skeptisk om formulan skulle vara bra och snabbtorkande eftersom jag inte testat så många av Kicks lack. Men den var super- jag har två lager på bilden och det torkade faktiskt snabbt.

Är du sugen på Moondust så finns det på Kicks butiker runtom i landet för 79:-. I skrivande stund är det tillfälligt slut i webbshoppen, tyvärr.

In English: Swedish brand Kicks have now their own line of structure polishes. Love this one!

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.