onsdag 8 januari 2014

FNUG Jetsetter

Hallå! Jag överlevde både julhelgerna och nyår. Helgdagar är inte något jag är särskilt förtjust i eftersom det rubbar min vardag, helt enkelt. Men vi drar igång 2014 och visar lite lack. För det vill ni väl se? Vi börjar med Jetsetter från danska FNUG:

Egentligen är det "fel swatch-hand" här men det är det på några bilder eftersom jag bröt av långfingernagel. Men åter till Jetsetter: den beskrivs som metalliskt blå i pressreleasen men jag tycker att den är mer "blurple"- det finns en hint av lila i den och det älskar jag! Går det att ha för många lila lack? Jag svarar på den hypotetiska frågan direkt och säger: Jaaa-a!

Jag ligger efter med publiceringen av OPI:s San Fransisco kollektion samt deras julkollektion som är ett sammarbete med Mariah Carey. Dessutom har jag Essies höst- och vinterkollektion att visa. Och Depends vinter- och vårkollektion! Jag har swatchat de flesta av dessa så det ligger i arkivet och väntar. Så det kommer att bli ett flertal inlägg publicerade om dagen framöver. De flesta blir tidsinställda eftersom det inte bara är bloggandet jag ligger efter med utan även uni-uppgifter. Men nog om det.

Är du sugen på Jetsetter så finns den att köpa hos Edgecosmetics för 159:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Danish brand FNUG suprises me again with their cool blurple polish Jetsetter.

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.