måndag 9 december 2013

L'oreal Sequin Explosion

Idag tänker jag visa en glitterexplosion från L'oreal:

Sequin Explosion är ett av L'oreals nya höstlack som verkligen är en glitterfest i rengbågens alla färgen. Färgerna är dock ganska så milda tycker jag så det ser inte ut som galna clownnaglar när en är nylackad. Det består av glitterhexagonaler i olika storlekar i en klar bas vilket gör den mycket användbar om en vill pimpa ett vanligt krämlack. Jag tror inte det är snyggt att ha ensamt för det blir ganska så glest mellan glittren när en lackar- jag har två lager på bilderna (ovanpå Pink about it från Essie). Det finns många liknande lack men jag gillar detta.

Är du sugen på Sequin Explosion så finns det bland annat hos Eleven för 59:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: A true Sequin Explosion from L'oreal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.