tisdag 3 december 2013

L'oreal Vendome Emerald

Idag så har jag ett knallgrönt lack att visa er. Men jag måste ge er en varning först: det här lacket missfärgar naglarna något enormt! Så om ni köper det så tänk på att ha minst två lager baslack. Annars får du, som jag har nu, gröna ränder på naglarna.

Lacket är härligt grönt men en gnutta blått i sig som gör färgen kall. Det är verkligen en knallig färg som syns och jag gillar den verkligen. Jag är också väldigt förtjust i L'oreals formula- den är oerhört lättlackad och täcker efter bara två lager.

Vendome Emerlad finns att köpa hos bland annat Eleven för 59:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Bright green Vendome Emerald from L'oreal. This will stain your nails if you're not careful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.