torsdag 23 januari 2014

Essie Vested interest

Från Essies höstkollektion så återkommer ytterligare en av höstens it-färg, nämligen en dammig blågrön.
Formulan i Vested interest är helt perfekt, det bara glider på naglarna och två lager räckte för att få det jämnt. Jag har övergett skimmerlack för krämlack som min absoluta favoritfinish. Det går liksom inte att inte bli kär i ett snyggt och jämt krämlack i en intressant färg. Jag kan inte prisa det här lacket nog mycket. Depend hade ett liknande i sin höstkollektion men det är spräckligt (ska visa det snart!).

Vested interest finns hos Eleven för 129:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Polishes doesn't get better than this- it's absolute perfection.

2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.