torsdag 9 januari 2014

OPI Lost on Lombard

Oj, så många OPI-lack det blir! Men jag hoppas att ni inte lessnar pga av det. För ett tag sedan så visade jag In the cable car-pool lane från San Fransisco kollektionen vilket var ett riktigt bottennapp.Och eftersom Lost on Lombard såg likadant ut i flaskan så var jag övertygad om att detta också skulle bli flammigt:

Alltså, något händer i överföringen från min dator till blogger när jag försöker visa bilder på röda nagellack. Bilderna ovan är mycket ljusare än vad de är på min dator. Helskumt! Men hursomhelst så är det ett snyggt, körsbärsrött krämlack. Jag blev verkligen positivt överraskad! Dessutom så har jag inte den här nyansen i min lacksamling- de flesta röda är klarröda. Två lager behövdes för att det skulle bli jämt och fint.

Vill du utöka din lacksamling med denna så finns den på Eleven för 155:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten. 

In English: Lovely cherry red Lost on Lombard from OPI's San Fransisco collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.