torsdag 9 januari 2014

OPI It's all San Andreas fault

Vad tycker ni om Liquid sands (eller andra märkens strukturlack) krämlack, dvs de som inte innehåller glitter? Jag är lite skeptisk fortfarande för jag tycker att själva glittret ger mer djup åt det annars ganska så matta lacket.

Detta är It's all San Andreas fault från San Fransisco kollektionen och ärligt talat så påminner det mycket om sandpapper. Kanske är det coolt på ett fultsnyggt sätt? Jag har faktiskt inte bestämt mig än. Men jag tycker alltid att det är roligt med ganska vilda chansningar av märken. Ibland blir det toppen och ibland botten. Men jag har inte bestämt vart IASAF hör hemma. Men formulan var bra: bara två lager behövdes och det höll lika bra som de andra Liquid sands lacken jag har testat gör.

Är du sugen på att köpa detta fulsnygga (?) lack så finns det på Eleven för 155:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Is this ugly or beautiful? Can't really decide.

2 kommentarer:

  1. Just denna färgen föll inte mej i smaken direkt men det beror på färgen bara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är tyvärr nog ett bottennapp. Men det finns i varje kollektion ;-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.